Blog Layout

NGF på møte med næringsministeren

Næringsministeren fikk overlevert NGFs næringspolitiske dokument

Tirsdag 26. september 2023 inviterte næringsminister Jan Christian Vestre norske gründere til innspillsmøte. Norges Gründerforening deltok på møtet med styremedlemmene Tom Ivar Brate og Eivind Skare.

På møtet holdt Tom Ivar Brate innlegg på vegne av NGF. Han ga en presentasjon av hva NGF er og hva vi arbeider med. Næringsministeren fikk overlevert ett eksemplar av vårt næringspolitiske program.

NGF fremholdt viktigheten av å ha en politikk som "treffer" gründere og gjør det enklere for norske gründere med å lykkes.

Næringsministeren uttrykte ønske om videre dialog med NGF, og det er allerede bedt om oppfølgingsmøte fra NGFs side.

Foto (bildene benyttet i denne saken): David Tvetene/Nærings- og fiskeridepartementet

Hva synes du? Ta kontakt med oss

Contact Us

Av Ulf Leirstein 27 Nov, 2023
Gründerseminaret 2023 gjennomført 23. november 2023 på Oslo Kongressenter
Av Ulf Leirstein 31 Oct, 2023
Velkommen til Gründerseminaret 2023 den 23. november!
Vis mer