MEDLEMSFORDELER

Medlemsfordeler

For våre bedriftsmedlemmer! Få tilgang til alle fordelene hos SMB Norge

SMB Norge

Alle bedriftsmedlemmer i NGF er også kollektivt medlem i SMB Norge. Dette innebærer at man får alle fordelene ved å være medlem i SMB Norge. Dette inkluderer juridisk bistand og gunstige forsikringer. I tillegg til en rekke partneravtaler hvor man får rabatter. Bli bedriftsmedlem i dag, du vil raskt kunne spare inn kontingenten! Se linken under for en oversikt over alle medlemsfordelene. Ønsker du å bli bedriftsmedlem i NGF? Klikk på "Bli medlem" på forsiden på vår hjemmeside.

SMB Norge medlemsfordeler

Ny medlemsfordel! Bank for gründere!

Aprila Bank

Fleksibelt lån til bedrifter.

Tilbud på under 60 sekunder, ingen krav til pant og helt uten skjulte kostnader og bindingstid.

Søk lån

Vår partner innen mobil!

ICE bedrift

ICE bedrift gir medlemmer i Norges Gründerforening gode priser! Kontakt ICE bedrift og gi informasjon om ditt medlemskap i NGF.

Nettside ICE bedrift

Vår partner innen kompetanseutvikling

Mitt LederUnivers

Mitt Lederunivers har samlet det aller beste av lederutviklere og bedriftsutviklere her i landet, og vi utvikler stadig nye kurskonsepter sammen med våre utviklere. Det har allerede gitt en rekke spennende resultater i form av webinarer, podcaster, digitale kurs, hybridkurs og fysiske seminarer.

Vi leverer noen av Norges dyktigste lederutviklere til kurs, foredrag, innledere på konferanser, fysisk lederutvikling over tid, konferansierer, kick off og coaching.

Nettside Mitt LederUnivers

Orgbrain

Ved bruk av moderne og brukervennlig teknologi har Orgbrain utviklet en portal som er skreddersydd for å håndtere de oppgaver som styret er ansvarlig for. Portalen inneholder en rekke funksjoner som på en enkel måte bidrar til et bedre og mer profesjonelt styrearbeid.
Nettside Orgbrain

Worldline

I samarbeid med Worldline har vi inngått en attraktiv avtale for din betalingsløsning.

Avtalen innebærer at du får én samlet pakke, slik at du er klar til å akseptere VISA og Mastercard uansett om du har en fysisk virksomhet og/eller nettbutikk.

Kontaktinfo:

Joachim Plavnik

Partner Account Manager

Mob +47 91 900 800

joachim.plavnik@worldline.com

Nettside Worldline

Fiken

"Regnskap er enklere enn du tror. Med Fiken klarer du det selv!"

For medlemmer av Norges Gründerforening gir vi 15% rabatt på  bruk av regnskapsprogrammet.
Hva er fiken? Fiken er et nettbasert regnskapsprogram laget for å gjøre regnskap enkelt og smertefritt for små bedrifter og enkeltpersonforetak.

Noen av de viktigste funksjonene er:
- Enkelt fakturering
- Mobilapp som tar bilde av og tolker kvitteringene dine
- Oversikt over frister, og påminnelser slik at de ikke glemmes
- Levering av mva-oppgave, årsregnskap og skattemelding
- Gratis og rask kundstøtte

For å benytte deg av medlemsfordelen oppgir du Norges Gründerforening, samt ditt medlemsnummer når du bestiller hos Fiken.

Fiken arrangerer jevnlig webinarer. Meld deg på her:

Nettside Fiken

Vår juridiske partner!

Langseth Advokatfirma DA

"Vårt arbeid reflekterer våre verdier"

Langseth Advokatfirma tilbyr rådgivning og prosedyrebistand til bedrifter, organisasjoner og privatpersoner innenfor de fleste sentrale rettsområder.

For medlemmer av Norges Gründerforening gir vi ½ times gratis konsultasjon og rabatt på våre ordinære timepriser (mellom 15 – 25% avhengig av oppdragets art).

For gründere er det særlig følgende problemstillinger som er relevante:

Inngå gode avtaler (leiekontrakt, ansettelser o.l.)

Sikre immaterielle rettigheter (varemerke, patenter, design)

Sikkerhet for lån (pant, kausjon o.l.)

Epost Nettside Langseth Advokatfirma

Vår partner på IT-sikkerhet

Mr. Sikkerhet

15% rabatt på timepris for medlemmer av Norges Gründerforening.

Mr. Sikkerhet tilbyr:

• Foredrag og workshops som vekker publikums/deltakernes interesse for IT-sikkerhet.
  • Rådgivning innen digital sikkerhetskultur. Ansatte som klikker på farlige lenker, filer eller oppgir sensitiv informasjon via telefon, er en stor trussel mot en bedrifts IT-sikkerhet.
  • Rådgivning basert på den nyeste kunnskapen om IT-sikkerhet. For bedrifter, er det mange små grep som kan gjøres for å øke bedriftens motstandskraft mot vellykkede Phishing-angrep (Nettfiske – angrep) som gir kriminelle tilgang til bedriftens informasjon eller forhindrer bedriften i å gi kundene det bedriften tilbyr. Eller Ransomware – angrep (løsepengevirus – angrep) som låser bedriftens filer slik at bedriften ikke får oppfylt sitt oppdrag og i verste fall går konkurs.
Epost Joakim Hvalby

Vår partner innen digital markedsføring

Optus / Creative Heads

Gjennom vår kunnskap innen digital markedsføring hjelper vi din bedrift med å nå ut til flere riktige kunder, investere smartere og øke fortjenesten. Vi har også lokal kunnskap som er et kjempeviktig punkt i markedsføringen for de aller fleste bedrifter.

Nettside Creative Heads

Behov for kontorplass og møterom?

StartUp Elevation

Medlemmer av Norges Gründerforening får følgende rabatt hos StartUp Elevation:

Ved bestilling gis 20% avslag. Oppgi PROMOKODE: GRNDRFR1 og ditt medlemsnummer til foreningen i bioen.

E-post Nettside med priser Registrer deg