OM OSS

Om oss

Interesseorganisasjonen Norges Gründerforening ble stiftet november 2005. Vår hovedoppgave er å jobbe for bedre næringslivspolitikk for småbedrifter og gründere. Vi kjemper bl.a. for mindre skjemavelde, lavere skatte – og avgiftstrykk og mer satsning på næringslivsrettet forskning.

Gründere som står sammen, står sterkere når man vil belyse gründere sine utfordringer i hverdagen. Dette gjelder særlig ovenfor beslutningstakere. Enten om det gjelder direkte lobbyvirksomhet rettet mot politikere, delta i høringsrunder når nye lovforslag sendes på høring eller forhandle om gode rabattavtaler, så vil vi i Norges Gründerforening tale medlemmenes synspunkter.

Norges Gründerforening arrangerer seminarer, kurs og konferanser for våre medlemmer og politikere, i tillegg til sosiale arrangementer som for nettverksbygging. Her møter du likesinnede og kanskje fremtidige forretningspartnere. Av årlige populære arrangementer er:

• Gründerseminaret
  • Pitching-seminarer
  • Gründermøte (medlemsmøte) på Stortinget

Våre medlemmer er alt fra suksessrike gründere til studenter som har ambisjoner og drømmer om å starte for seg selv.

Meld deg inn, i dag!

Bli Medlem